آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیاباته پول گرفت و قول گلزنی داد | شیخ به ترکیب اصلی برمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۵۸۲۷۷
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
دیاباته پول گرفت و قول گلزنی داد | شیخ به ترکیب اصلی برمی‌گردد؟
شیخ دیاباته درنشست با احمد مددی، مدیرعامل استقلال، حاضر شد و بعد از گرفتن مطالبات خود ابراز امیدواری کرد در خط حمله استقلال دوباره بدرخشد. دیاباته ازابتدای فصل فقط ۲ گل به ثمر رسانده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته که عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم را برپیشانی دارد درنشست با مدیرعامل باشگاه استقلال حاضر شد و بخشی از مطالباتش را دریافت کرد.  شیخ که مدت ها منتظر چنین لحظه ای بود بعد از پرداخت شدن مطالباتش به مدیران استقلال قول داد مانند فصل پیش درترکیب استقلال خوش بدرخشد.

دیاباته مدتی است به دلیل مصدومیت نمی تواند درترکیب استقلال بازی کند اما به نظر می رسد حضور او دربازی با سپاهان محتمل است. استقلال شنبه هفته آینده رخ دررخ سپاهان قرارمی گیرد. دیداری مهم که از نظر امتیازی برای استقلال بسیار تاثیر گذار خواهد بود. چنانچه استقلال دراین بازی به پیروزی برسد نه تنها در صدرجدول جایگاه امن تری را احساس خواهد کرد، بلکه سپاهان را هم از خود دور خواهد کرد.

هیچ بعید نیست فکری برای رسیدن به اهداف مهم خود دراین بازی دیاباته را هم درترکیب اصلی قرار دهد. سرمربی استقلال می داند که پیروزی دراصفهان تا چه اندازه حواشی را از استقلال دور خواهد کرد و حاشیه امنیت مطلوبی برای او خواهد ساخت. حضور دیاباته از ابتدا درترکیب اصلی استقلال می تواند فکری را در راه رسیدن به امتیاز کامل این بازی یاری رساند.

بنابراین باید انتظار داشت که شیخ از ابتدا دربازی با سپاهان به میدان برود و احتمالا آن مثلثی که انتظارش می رفت دراین بازی شکل بگیرد. هیچ بعید نیست شیخ تک مهاجم باشد و مطهری و قایدی پشت سراو بازی کنند. ترکیبی که دروازه سپاهان را به شدت تهدید خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->